Kamis, 21 April 2011

Wide Leg Trouser?

"Wide trousers can be treated as like we wear skirt. We can wear shorter blouse/shirt."
Is it true?? Well, make sure that the crotch is loose enough. You don't wan't that area to be tight so people can see your body shape...
Shawl: Delisha; Tee: unbranded; Trouser: MADE BY ME :P; Shoes: Marie Claire
Ummm, forgive my grumpy face >.<

Yeaayyy finally I wear my self-made trouser!!
Personally I still think this look is kinda plain and too boyish :p And looks shorter and wider (fatter) ahahahahahh

Become a daily style? No.
Wear it next time? Only if I need to wear trouser for heavy activity. Otherwise? Prefer Skirt / Knee length dress + jeans heheheh

10 komentar:

  1. nggak kelihatan gemuk kok :) kyknya bahannya enak ya dipakenya

    BalasHapus
  2. selamat sudah banyak bikin pakaian hehehe
    hmm..aku suka2 ajah polosan gtu tiaaa.. nyanteeiii hehe

    BalasHapus
  3. sama kaya ka aishy
    aku juga suka2 aja polos :D

    BalasHapus
  4. tiaaa.. lucu banget bisa jait gitu, udah siap menerima pesanan? :)

    BalasHapus
  5. aku suka mbak, meskipun keliatan kegedean atau gombor2 kalau kita pinter madanin ma atasannya cocok aja :)

    BalasHapus
  6. Tiaaaaa,,,aku mau dunk dibikinin juga...hehehehe

    BalasHapus
  7. keren kok, jadi inget celana silat :3 hehee aku pake celana kalau naik motor aja sih hihi kagak punya celana

    BalasHapus
  8. malah kelihatan tinggi lo mbak tia *ini jujur*

    BalasHapus
  9. I LOVE IT! LOVE IT! LOVE IT!! <---that is all. :D

    BalasHapus
  10. i love ur blog~
    simple,but full with information..
    http://feeqachan.blogspot.com/

    BalasHapus

Would love to hear your thoughts ;)