Selasa, 19 April 2011

From Me To You :)

What a pleasure to be able to share thoughts and ideas.... and knowing that people love it! :)

1st News: 
Thank you mba Chitra for interviewing me 3 reasons why we should learn sewing! :D I'm not good enough to be interviewed (coz I'm still learning, and my sewing is so blablebloblaaa not neat #acakadut). So big thanks to her who believe that I'm a sewing-junkie ;D
Err, my brother said my face there looked very stupid >.<
See other reasons in mba Chitra's article! Especially if you are still questioning to learn sewing :D

2nd News:
Shofa liked my idea of reversible vest and she created her own, asymmetrical vest... Look at it :D awwww I'm happy to see it! *pssst she used different technique to make the arm holes... I'm sure it's better than mine ^o^
If we take the longer side to the shorter, I think it will look like kimono! Nice! :D

So, have you ever been inspired by my blog? Ehehehehhh :">

5 komentar:

  1. *tutup muka pake kantong plastik*
    malu banget ada muka aku di situ..teganya Tia... :(
    hehehe..mudah-mudahan foto aku gak ngerusak blog kamu ya hihihi
    oia, bener, somehow si vest itu jadi kayak kimono, hehe
    makasih ya Tia sayang *kecups*

    BalasHapus
  2. kadang memang kita perlu untuk melakukan sesuatu yang baru..seperti jahit itu misalnya.

    betewe, hijabnya keren yang dibawah itu.. tapi suka model yang sebelah kiri sih. chic cimple
    #sok-sokan ngeri fashion

    BalasHapus
  3. Wah terima kasih sudah di re-blog ^^

    BalasHapus
  4. sangat amat menginspirasi tii..cuma msh belum berani di publish di blog :D

    teruslah menginspirasi kami ya tiii ;)

    BalasHapus
  5. iya aku sangat terinspirasi blog kamu :) tapi nggak bisa bikin2 sesuatu yang butuh ketrampilan menjahit hehehe (klasik bgt alasannya)

    BalasHapus

Would love to hear your thoughts ;)