Sabtu, 19 Februari 2011

The Cotton Bat Girl

Another pictures found!! :D :D
Did the photo shoot for last year's HFW, but not finding a fitted category :p
Please welcome, The Cotton(ink) Bat(wing) Girl!

Wearing Cotton-ink maxi dress in dark navy and my-own-designed-batwing cardigan
Umm, actually my hijab covered the chest but somehow the tie creates a silhouette like I tucked the hijab

Umm... please pretend you don't see this stupid picture. -__-"

I wonder what my grand children (someday) will ask me.
Grand Children: "Grandma...!!"
Me: "What, dear?"
Grand: "I found pictures of a girl on the internet, name is T*an*nd*!"
Me: "Well, that's my name.."
Grand: "She is weird."

10 komentar:

  1. Hee hee- you made me laugh!

    Nice outfit- and I like your new site design!

    BalasHapus
  2. conversationnya lucu :P weird but still pretty..

    mbak tia gambarnya bagus kok aku suka :D iyaa masih 21 halaman smg ngga mals ngerjain disela laporan magang.. ntar aku kirim draftnya ke imel mbak tia ya

    BalasHapus
  3. mbaaaaaaaak :D
    lama ya udah gak saling mengunjungi kita
    heheheh
    masih ingatkah sama saya?

    BalasHapus
  4. Hahqhhahaa.... semoga grandchildren nya gak bilang gitu, malah suka sama style nya Tia, kan pada masa itu akan jadi vintage style!!! hahahahaaaaa

    BalasHapus
  5. Blog nya sangat unik, keren banget

    BalasHapus
  6. hahahaha tiaaa.. ada2 sih percakapannya. make me laugh :D
    batwingnya bikin sendiri ya?
    bagus yaaaa... suka deh aku :)

    BalasHapus
  7. itu batwingnya bikin sendiri... kasi taw donk polanya ...:D

    BalasHapus

Would love to hear your thoughts ;)