Jumat, 06 Agustus 2010

Daily Outfit: Oversized Top

I love wearing oversized clothes. They make my body looks fatter :)) hahaha... And I love wearing grey. I can just wear grey clothes everyday every week :p
Oversized cropped tee-$2 at ITC;
my first Wondershoe shoes (and its GREY yihaaaa);
Spandex flare brown skirt-$12;
Batik bag-$4; Necklace from Mom.
I put the front of my cropped tee inside my skirt, and left the rest outside. It creates an effect like I wear asymmetrical tee <3 love it..

Haaahh... someday I want to wear more colorful clothes -_-"

PS: nowadays I love this kind of layout for my blog: Picture Collage hehehe :D do you like it?

6 komentar:

  1. sepatunya lucu banget.. butuh skirt itu, tasnya juga kereennn ;DDDD


    http://iliveinmyfantasyland.blogspot.com/

    BalasHapus
  2. collage bagus juga tu ^^
    tas-nya k=lucu buanget deh =)

    BalasHapus
  3. yes,, i like it :)
    i do love grey too :)
    never use oversize tee before, really want to try it :)

    loveshee

    BalasHapus
  4. aku juga suka warna abu2, cocok kalo dimix and macth sama warna apa aja :)

    BalasHapus
  5. kereen ti.. Klo aku pake oversize top,pasti terlihat lebih gendut lagi.. Aku suka picture collage nya,emang kretip bgt dah mba tia ini..

    BalasHapus
  6. @ Zati & deE: thank youu ^^
    @ Kristiyana & Luchie: haa sama donk :D bisa pake abu2 tiap hariii hohoho
    @ Wulan: hehe makasii.. btw masa'sih keliatan gendut... biasanya kalo atasnya longgar, bawahnya ketat, jadi bagus... tp ga baik juga pake ketat2 :p

    BalasHapus

Would love to hear your thoughts ;)