Rabu, 30 Desember 2009

Free Oriental Bento

No, I'm not gonna write oriental bento. It's oriental bag! Hehe. I've got a very unique bag from my m*th*r-in-l*w wannabe (amin!).
This bag is eye-catching, so let it be the center of interest. Wear simple outfit ^_^
Last Friday I wore: 

Grey dress I bought 3 years ago, luckily it has red flowery details to match the bag! :D
Today I wore:

 Vintage dress (Gedebage, IDR 10K = USD 1), owl necklace
Hmmmm I've just realized that colors in my closet vary around grey & black -___-" I'm a dreary person... yeah...


Question for readers:
Which do you prefer: simple basic outfit (that you can mix and match to create gorgeous look) or an already good-looking detailed outfit? Thanks for the answer ^^

Tomorrow's post: DIY Quirky (or Antique) Necklace (yup, I schedule the post ;D)

20 komentar:

  1. of course simple basic outfit,,coz it can reduce our cost =) without reduce our gud luking ^_*

    the bag's verrryyyy cuuuttteee!!n i like the vintage dress (esp. the price,,ehehe)

    BalasHapus
  2. ow ow ow

    MOTHER-IN-LAW ?!???!??
    *ihiiyy.. suitsuit!
    hahahaha, udah brani sebut-sebut nih?!!

    ...mmmhh, saya pilih yg simpel aja!

    BalasHapus
  3. @ dEe: thank you sooo much for your commnt, dear ^^ Yeah I prefer the simple one too. And can't wait to go to vintage market again hehehe
    @ duapuluhempat: argh ternyata kamu baca -____- eniwei thx 4 the vote ^^

    BalasHapus
  4. akhirnya bisaaaaa #nangis


    huhuhuhuhu



    cara pengomenan kayak gini gak tergambar selama aku ngeblog #nangislagi


    makanya bingung banget.. mana link buat post komen?

    aku suka tasnya mbak tiaaaa!!! segerr

    BalasHapus
  5. komen lagi ahhh #balasdendam

    BalasHapus
  6. aw..owl necklace nya lucu banget!!
    salam kenal ya tia :)

    BalasHapus
  7. wah, cute bag yah.. :)
    can i have one? ^_^

    have a nice holiday :)

    BalasHapus
  8. I'd definately take the simple basic outfit anyday.

    Did you make the vintage dress yourself? I have the exact same fabric and am about to make a dress just like it :)

    BalasHapus
  9. wah ditinggal liburan blogmu berubah jadi lebih cantik
    hihihi
    maap ya baru bisa kunjungan lagi
    abis jalan"...hehehehe

    BalasHapus
  10. that is a very beautiful bag. i love oriental bag, they are just so pretty. and it actually is the center of attraction with your nice and neat outfit.

    cheers!

    sasssyrica

    BalasHapus
  11. waaah..lucu2 dress nya...btw,happy new year y...hehee...

    BalasHapus
  12. waaaaaaaaaa,,,lucu....
    mau juga dunk..

    btw,,,blog yg satu lagi emg blum ada ppostingannya ya???

    BalasHapus
  13. whoaaaa..... aku suka semuanyaaaaa.... *maruk maruk*
    dress abu-abunya kiyut banget, apalagi ada bunga-bunganyaa.... >,<
    owl necklace-nya juga unik, baru kali ini lihat... XD

    BalasHapus
  14. hadooooooooh,,,salah komen tadi..
    harusnya pake account yang ini...
    hehehehehe....

    BalasHapus
  15. wahh tianana mdh2an sgr menyusul^^ calon ibu mertuanya baik gt..tasnya adorable ♡!

    BalasHapus
  16. looove these post!

    soalnya berwarna warniii..aku sukaaa.. :D :D although u said that your closet vary around grey n black :p

    anw, i prefer good looking detailed outfit :) coz i loooove cute thingy :)

    btw, ayooo doong.. calon mother in law nya jgn sekedar calon ajaa :D :D

    BalasHapus
  17. sama kayak Elsa, naksir tas-nya..
    mbak, aku link yaa..
    Salam kenal
    mei

    BalasHapus
  18. the simple which can be mix and match one!
    kayaknya seneng aja bisa berkembang kemana-mana imajinasinya.

    tapi ga basic dipadu basic dong..

    BalasHapus
  19. @ all: thanks 4 visiting & leaving comments.. I do appreciate you all ^^
    @ Maryam: no, I didn't make it.. I bought the dress at flea market hehe

    salam kenal semuanyaa...

    BalasHapus

Would love to hear your thoughts ;)